Zakupy w MARSALA – Najczęściej zadawane pytania.

 


KONTO UŻYTKOWNIKA? FUNKCJE, REJESTRACJA, LOGOWANIE, ZAKUPY.



W jaki sposób mogę zarejestrować konto w MARSALA?
Stronę z formularzem rejestracji znajdziesz pod adresem: https://marsala-butik.pl/customer/account/create


Błąd #404, dlaczego się pojawia?
Błędnie wypełniasz swoje dane. W miejscu ulica należy wpisać tylko ulicę, a w miejscu numer jedynie numer - tu pojawia się błąd uniemożliwiający złożenie zamówienia. 


Jak zalogować się do konta użytkownika?
Swój e-mail oraz hasło do konta w  MARSALA podaj w formularzu logowania, który znajduje się pod adresem: https://marsala-butik.pl/customer/account/login


Gdzie znajduje się formularz do przypominania hasła?
Formularz resetowania hasła zamieszony jest pod linkiem: https://marsala-butik.pl/customer/account/forgotpassword 


Czy w MARSALA można robić zakupy bez logowania?
Tak – wystarczy, że po przejściu do koszyka wpiszesz swoje dane do formularza i zaakceptujesz zamówienie.


Towar jest niedostępny, jednak ma napis „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”. Co to za opcja?
To funkcjonalność, dzięki której otrzymasz wiadomość e-mail tuż po tym, gdy produkt pojawi się w naszej ofercie.


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jakie występują formy dostawy?

firma kurierska DPD
firma kurierska InPost/ paczkomat
firma kurierska DHL
poczta polska (przesyłki zagraniczne)


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 533948333


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 533948333.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 533948333.

 



FV CZY PARAGON? JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI? METODY I TERMINY



Czy za zakupy w  MARSALA mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Prosimy zaznaczyć okienko 'POTRZEBUJESZ FAKTURĘ?' oraz uzupełnić dane. Informacje te należy uzupełnić w końcowej fazie w rubryce ZAMÓWIENIE.


Na jakim etapie składania zamówienia faktycznie deklaruję konieczność zapłaty i odbioru paczki?
Chwilą, w której zamówienie zostaje złożone, jest kliknięcie przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”.


W jaki sposób zostanie do mnie dostarczona faktura ?
Zostanie przesłana na podany adres e-mail w zamówieniu w formie elektronicznej.


Jakie są możliwości dokonania płatności za zamówienie?
W MARSALA można zamówić paczkę pobraniową lub zapłacić za zamówienie za pośrednictwem imoje.pl (BLIK, przelewy online, karty),PayPo, PayPal lub zwykłego przelewu.


Czy MARSALA oferuje możliwość opóźnienia płatności za zamówienie?
Tak – współpracujemy z PayPo


Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych

 



PAKOWANIE, WYSYŁANIE I DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ



Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie, wszystkie paczki są wysyłane firmą kurierską.


Czy w MARSALA są realizowane zamówienia zagraniczne?
Tak. Numer konta do płatności w euro można znaleźć w zakładce: https://marsala-butik.pl/dostawa-i-platnosci.


W którym miejscu dostępny jest aktualny status realizacji zamówienia?
Informacje o przyjęciu i realizacji zamówienia dostarczane są do klientów drogą mailową.


Z usług jakich firm kurierskich korzysta butik MARSALA?
Nasze przesyłki dostarczane są za pośrednictwem DPD, DHL i InPostu. Zamówienia zagraniczne nadajemy Pocztą Polską.


Jak długo zwykle czeka się na dostawę zamówionych produktów?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 3-5 dni roboczych + doręczenie przesyłki przez kuriera. Za granicę nie więcej niż 5 dni roboczych - jest to jednak zależne od przewoźnika, jak i etapów doręczenia paczki. 

 

 



REKLAMACJE I ZWROTY – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE



W jaki sposób mogę zareklamować lub zwrócić zamówione produkty?
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotu i reklamacji znajdziesz pod linkiem: https://marsala-butik.pl/zwroty-i-reklamacje.


Jak długo zwykle czeka się na to, by pieniądze ze zwrotu wpłynęły na konto klienta?
Do 14 dni roboczych od czasu, gdy dotrze do nas oświadczenie o reklamacji lub zwrocie. Co ważne, w tym czasie musimy również otrzymać reklamowane/zwracane produkty.


Kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu zamówienia?
Klient dokonujący zwrotu lub reklamacji. W przypadku, gdy zakup odbył się po zalogowaniu na swoje konto - przysługuje darmowy zwrot. Szczegóły w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY. 

 



POZOSTAŁE PYTANIA – RABATY, NEWSLETTER, DANE KONTAKTOWE



Jak mogę zdobyć zniżki na zakupy w MARSALA?
Przejrzyj naszą stronę, media społecznościowe i newsletter. To właśnie tam często pojawiają się kupony zniżkowe na zakupy w MARSALA.


Na którym etapie składania zamówienia mogę wpisać kupon rabatowy?
Kod należy podać w formularzu zamówienia w polu „Kupony”.


Chciałabym na bieżąco dowiadywać się o nowościach i rabatach w MARSALA. Jak mogę to zrobić?
Zasubskrybuj nasz newsletter. Odpowiedni formularz znajdziesz u dołu strony sklepu. Zachęcamy również do śledzenia profili MARSALA w mediach społecznościowych.


Gdzie znajdują się dane, które pozwolą mi skontaktować się z pracownikiem MARSALA?
Prosimy zajrzeć do zakładki „Kontakt”: https://marsala-butik.pl/kontakt .


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 533-948-333. Prosimy również wypełnić protokół szkody w obecności kuriera.


Twój produkt jest niezgodny z zamówieniem, bądź ma zabrudzenie/ wadę?
Zgłoś zaistniałą sytuację telefonicznie w ciągu 24h od momentu odebrania paczki.