FAQ

Zakupy w MARSALA Butik – Najczęściej zadawane pytania.

 

JAK OBSŁUŻYĆ KONTO UŻYTKOWNIKA? FUNKCJE, REJESTRACJA I LOGOWANIE

W jaki sposób mogę zarejestrować konto w butiku MARSALA?
Stronę z formularzem rejestracji znajdziesz pod adresem: https://marsala-butik.pl/rejestracja

Jak zalogować się do konta użytkownika?
Swój e-mail oraz hasło do konta w butiku MARSALA podaj w formularzu logowania, który znajduje się pod adresem: https://marsala-butik.pl/logowanie.

Gdzie znajduje się formularz do przypominania hasła?
Formularz resetowania hasła zamieszony jest pod linkiem: https://marsala-butik.pl/nowe-haslo 

Czy w butiku MARSALA można robić zakupy bez logowania?
Tak – wystarczy, że po przejściu do koszyka wpiszesz swoje dane do formularza i zaakceptujesz zamówienie.

Towar jest niedostępny, jednak ma napis „Powiadom mnie, gdy będzie dostępny”. Co to za opcja?
To funkcjonalność, dzięki której otrzymasz wiadomość e-mail tuż po tym, gdy produkt pojawi się w naszej ofercie.

Produkt jest niedostępny. Co oznacza, że mogę go zarezerwować?
To funkcjonalność, która pozwala złożyć automatyczne zamówienie w momencie, gdy produkt wróci do sprzedaży. W takim przypadku towar zostanie wysłany do klienta za pobraniem.

Czy w butiku MARSALA mogę korzystać z przechowalni? Jak dodać do niej produkt?
Tak. Przechowalnię można przeglądać po zalogowaniu na konto klienta. Produkty umieszcza się na liście klikając przycisk „Dodaj do przechowalni”.

 

FV CZY PARAGON? JAK DOKONAĆ PŁATNOŚCI? METODY I TERMINY

Czy za zakupy w butiku MARSALA mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Prosimy podać stosowną informację w trakcie składania zamówienia. Najlepiej wpisać ją w polu „Uwagi”.

Na jakim etapie składania zamówienia faktycznie deklaruję konieczność zapłaty i odbioru paczki?
Chwilą, w której zamówienie zostaje złożone, jest kliknięcie przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”.

W jaki sposób zostanie do mnie dostarczona faktura lub paragon?
Zamieścimy ją w paczce, w którą będzie zapakowane zamówienie.

Czy kupując w butiku MARSALA mogę obniżyć koszty wysyłki?
Tak. Po zrobieniu zakupów za kwotę przekraczającą 300 zł koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Jakie są możliwości dokonania płatności za zamówienie?
W butiku MARSALA można zamówić paczkę pobraniową lub zapłacić za zamówienie za pośrednictwem imoje.pl (BLIK, przelewy online, karty), payu.pl, Twisto, PayPal lub zwykłego przelewu.

Czy butik MARSALA oferuje możliwość opóźnienia płatności za zamówienie?
Tak – współpracujemy z Twisto. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie https://marsala-butik.pl/twisto.

 

PAKOWANIE, WYSYŁANIE I DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ

Czy w butiku MARSALA są realizowane zamówienia zagraniczne?
Tak. Numer konta do płatności w euro można znaleźć w zakładce: https://marsala-butik.pl/dostawa-i-platnosci-3 

W którym miejscu dostępny jest aktualny status realizacji zamówienia?
Informacje o przyjęciu i realizacji zamówienia dostarczane są do klientów drogą mailową.

Z usług jakich firm kurierskich korzysta butik MARSALA?
Nasze przesyłki dostarczane są za pośrednictwem DPD i InPostu. Zamówienia zagraniczne nadajemy Pocztą Polską.

Jak długo zwykle czeka się na dostawę zamówionych produktów?
W Polsce jest to zwykle od 1 do 3 dni roboczych, a za granicę nie więcej niż 5 dni roboczych.

 

REKLAMACJE I ZWROTY – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

W jaki sposób mogę zareklamować lub zwrócić zamówione produkty?
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotu i reklamacji znajdziesz pod linkiem: https://marsala-butik.pl/reklamacje-i-zwroty.

Jak długo zwykle czeka się na to, by pieniądze ze zwrotu wpłynęły na konto klienta?
Do 14 dni roboczych od czasu, gdy dotrze do nas oświadczenie o reklamacji lub zwrocie. Co ważne, w tym czasie musimy również otrzymać reklamowane/zwracane produkty.

Kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu zamówienia?
Klient dokonujący zwrotu lub reklamacji.

 

POZOSTAŁE PYTANIA – RABATY, NEWSLETTER, DANE KONTAKTOWE

Jak mogę zdobyć zniżki na zakupy w butiku MARSALA?
Przejrzyj naszą stronę, media społecznościowe i newsletter. To właśnie tam często pojawiają się kupony zniżkowe na zakupy w butiku MARSALA.

Na którym etapie składania zamówienia mogę wpisać kupon rabatowy?
Kod należy podać w formularzu zamówienia w polu „Kupony”.

Chciałabym na bieżąco dowiadywać się o nowościach i rabatach w butiku MARSALA. Jak mogę to zrobić?
Zasubskrybuj nasz newsletter. Odpowiedni formularz znajdziesz u dołu strony sklepu. Zachęcamy również do śledzenia profili butiku MARSALA w mediach społecznościowych.

Gdzie znajdują się dane, które pozwolą mi skontaktować się z pracownikiem butiku MARSALA?
Prosimy zajrzeć do zakładki „Kontakt”: https://marsala-butik.pl/kontakt .