JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY DO SKLEPU MARSALA.EU?
Na odstąpienie od umowy zakupu masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
KROK 2
SPAKUJ PRODUKTY, KTÓRE ZWRACASZ
Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu. Użyj papieru oraz pudełka w którym otrzymałaś/eś zamówienie, ma ono dodatkowy pasek z klejem, który wystarczy oderwać.
KROK 3
NADAJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ
Po wypełnieniu formularza na stronie firmy kurierskiej (krok 1) na podany mail otrzymasz kod zwrotu lub etykietę przewozową. Jesteśmy ECO, dlatego nie musisz nic drukować. Paczkę wyślesz poprzez Paczkomaty InPost, DPD Kurier, DPD Pickup, DHL Kurier, DHL POP i DHL POP BOX.
KROK 4
POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni roboczych. Zwrot środków otrzymasz tym samym sposobem jak otrzymaliśmy płatność.
JAK WYMIENIĆ PRODUKTY W SKLEPIE MARSALA.EU?
Na wymianę zakupionych produktów masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
WAŻNE! Przed wysłaniem produktów na wymianę musisz poinformować nas mailowo: kontakt@marsala-butik.pl jaki produkt/produkty wymieniasz i na jaki/jakie, inaczej przesyłkę potraktujemy jako zwrot.
KROK 2
SPAKUJ PRODUKTY, KTÓRE WYMIENIASZ
Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu. Użyj papieru oraz pudełka w którym otrzymałaś/eś zamówienie, ma ono dodatkowy pasek z klejem, który wystarczy oderwać.
KROK 3
NADAJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ
Po wypełnieniu formularza na stronie firmy kurierskiej (krok 1) na podany mail otrzymasz kod zwrotu lub etykietę przewozową. Jesteśmy ECO, dlatego nie musisz nic drukować. Paczkę wyślesz poprzez Paczkomaty InPost, DPD Kurier, DPD Pickup, DHL Kurier, DHL POP i DHL POP BOX.
KROK 4
POCZEKAJ NA NOWY PRODUKT
Po trzymaniu paczki nowy produkt wyślemy do Ciebie w ciągu 7dni roboczych.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w kwestii wymiany skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
REKLAMACJE
Jeżeli jakość zakupionego przez Panią/Pana towaru okazała się niezgodna z umową, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia reklamacji. Jesteśmy odpowiedzialni za dostarczenie towaru zgodnego z umową. Dołożymy wszelkich starań, by w przypadku niezgodności sprzedanego towaru z umową sprostać pokładanemu w nas zaufaniu. Podstawa i zakres odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową zawartą po 1 stycznia 2023 roku określone są w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r., poz. 287 z późn. zm.) w art. 43a do 43g a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2022, poz. 1360 z późn. zm.) z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytuł XI działu II. Do umów zawartych przed 1 stycznia 2023 roku zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w szczególności art. 556 i następne.
SKŁADANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMCJI:
Prosimy o zapakowanie i wysłanie na swój koszt towaru niezgodnego z umową (pozbawionego zabrudzeń) na nasz adres: MARSALA ul. Legionów 100, 42-200 Częstochowa wraz z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI, który znajduje się na dole strony. Sugerujemy skorzytanie z usług firm kurierskich z którymi współpracujemy: InPost, DPD lub DHL.
Po otrzymaniu przesyłki nasz Specjalista ds. Reklamacji zapozna się ze zgłoszeniem i w ciągu 14 dni roboczych ustosunkujemy się do zgłoszonej przez Panią/Pana reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy mailowo na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.
JAKIE PRODUKTY NIE PODLEGAJĄ REKLAMCJI?
Nasze produkty szyjemy z naturalnych materiałów, które mogą w naturalny sposób zużywać się.
Reklamacji nie podlegają:
- mechaniczne uszkodzenia: otarcia, rozerwania, rozcięcia, naderwania bądź zadrapania,
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej pielęgnacji. Dokładne zalecenia dotyczące pielęgnacji podane są na metkach dołączonych do każdego produktu.
- odbarwienia
- wygoda odzieży i akcesoriów
Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sklepu.
Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na ww. adres. Przesyłki wysyłane do nas w formie "za pobraniem" , nadane do paczkomatu nie będą odbierane.